Menu

All in house

All-in-House service voor nieuwe zitmeubelen

Bij aanschaf van een nieuw gestoffeerd meubelstuk heb je de keuze om gebruik te maken van onze All-in-House Service. Met dit aanvullende service programma hoef jij je de komende 5 jaar geen zorgen meer te maken over service en garantie. Mocht er zich in deze 5 jaar toch een probleem voordoen, dan ben je gegarandeerd van een snelle en vakkundige
oplossing.

Wat houdt het All-in-House service systeem in?

“All-In-House Service” is een aanvullend full-service programma voor nieuwe zitmeubelen van leder, lederlook of textiel dat de gebruikelijke 2 jaar volledige garantie van het CBW verlengt naar 5 jaar aanvullende service! Tevens biedt All-in-House service op tal van problemen die normaliter niet onder de normaal geldende fabrieksgaranties vallen. Je breidt als het ware de service uit, waardoor je de zekerheid hebt van 5 jaar probleemloos genieten.

Wat mag je van deze service verwachten:

• Het opvullen van losse kussens als deze na verloop van tijd overmatig zijn gaan inzakken.
• Het verstevigen of opvullen van zitmeubelen met een vaste zit als deze na verloop van tijd overmatig zijn gaan inzakken.
• Het vastzetten van losse veren, veringslatten en/of verenclips in zitmeubelen.
• Het opspannen bij overmatig rimpelen of plooien van bekledingsstof (indien mogelijk).
• Het weer gangbaar maken van bedieningsmechanieken.
• Het aanspannen van singelbanden of het plaatsen van nieuwe banden.
• Het repareren van losgeraakte stiknaden.
• Het inzetten van losgeraakte knopen.
• Het vastzetten van losgeraakte verbindingen.
• Het verwijderen van pilling.
• Het verwijderen van vlekken in zowel leder als textiel.
• Het verhelpen van kraakgeluiden.
• Herstellen van beschadigd regelwerk.

Tevens ontvang je 50% reductie op het standaard tarief van All-in-House B.V. bij:

• Het verwijderen van algehele aanvuiling op textiele meubelen.
• Het bijwerken van beschadigingen in het leder.

Textiel

Indien je een zitmeubel aanschaft van textiel, dan moet dit meubel worden voorzien van een professioneel textielbeschermingsproduct. Zo is je meubel optimaal beschermd tegen olie, water en vet (zoals eet- & drinkwaren). Deze substanties krijgen geen kans een blijvende vlek te veroorzaken. Zo ben je 5 jaar gegarandeerd van een vlekvrij meubel. Mocht er binnen 5 jaar toch een vlek ontstaan die door jezelf niet te verwijderen is, dan komt een specialist bij je thuis de vlek kosteloos verwijderen.

• Vlekken veroorzaakt door eten en drinken (zoals koffie, thee, cola, wijn, spaghettisaus, ketchup, mayonaise, etc.)
• Overige vlekken op basis van olie, water en vet.
• Hoofdvet.
• Transpiratie.
• Wasbare inkt.
• Bloed.
• Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier.
• Een optimale bescherming voor je meubelstof.
• Houdt textiel langer mooi.
• Vlekken zijn eenvoudig te verwijderen.
• Beschermt je investering.

Leder / Lederlook *

Indien je een lederen of lederlook zitmeubel aanschaft ontvang je voor de gehele periode bijpassende verzorgingsset(s). Deze speciaal ontwikkelde verzorgingsproducten voorzien bijvoorbeeld het leder van de benodigde voeding, waardoor het zijn natuurlijke souplesse behoud. Tevens biedt dit product optimale bescherming tegen alle vlekken op basis van olie, water en vet, maar ook tegen bijvoorbeeld het afgeven van kleding, inkt, cosmetica, etc. Indien er binnen de periode van 5 jaar een vlek ontstaat (bij lederlook is dat 3 jaar), dan komt een specialist deze kosteloos verwijderen. Zo ben je gegarandeerd van zitplezier.

• Vlekken veroorzaakt door eten en drinken.
• Overige vlekken op basis van olie, water en vet.
• Hoofdvet.
• Transpiratie.
• Balpenstrepen.
• Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte (zoals spijkerbroek).
• Vlekken veroorzaakt door cosmetica (zoals nagellak en lippenstift).
• Nadelige invloeden van medicijngebruik.
• Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier.
• Stift.
• Lijm.
• Brandgaten.
• Bijtsporen van huisdieren.

* Op lederlook bekleding is de vlekkenservice 3 jaar.
Voor geschuurd leder (nubuck) of leder met een wax- en/of olielaag is deze vlekkenservice uitgesloten.

Extra informatie:

Je kunt uitsluitend bij aanschaf van een nieuw meubel de All-in-House service aanschaffen. Indien je hiervoor kiest zal de Trendhopper vestiging van aankoop je aanmelden voor deze service bij All-in-House B.V..Zodra zij deze aanmelding hebben ontvangen zal All-in-House B.V. een persoonlijk service certificaat toesturen. Deze is voorzien van een uniek service nummer. Mocht je in de looptijd van 5 jaar een aanspraak willen maken op deze service, kun je telefonisch contact opnemen met hun servicedesk.

Voor vragen, adviezen of melden van klachten, staan de callcentermedewerkers van All-in-House je graag te woord van maandag t/m donderdag van 09:00 - 16:00 uur onder nummer +31 (0)55-3575411.

Indien er zich vlekken en/of beschadigingen voordoen (vallend onder de servicevoorwaarden) die onmogelijk door je verwijderd kunnen worden, zal een door All-in-House service aangestelde reparateur zorgen voor de reparatie c.q. reiniging. Lukt dit niet, dan zal All-in-House B.V. de beschadigde/bevlekte stukken kosteloos vervangen. De service geldt niet op gehuurde meubels of meubels die projectmatig of voor commerciële doeleinden gebruikt worden. Slijtage van het leder en/of textiel en normale vervuiling door gebruik in de loop der tijd, worden eveneens niet door de service gedekt. Deze service is alleen geldig in de Benelux en geldt voor een periode van maximaal 5 jaar, welke ingaat op de dag van levering van de meubelen (mits onbeschadigd en schoon).
Je hebt alleen recht op service na ontvangst van het persoonlijk service certificaat.
Let op: Indien je 15 dagen na levering van je nieuwe meubel nog geen op naam gesteld service certificaat hebt ontvangen, dien je onmiddellijk contact op te nemen met het service bureau van All-in-House B.V.. Het service bureau voor Nederland en België is telefonisch bereikbaar onder nummer+31 (0)55-3575411 van maandag t/m donderdag tussen 09:00 - 16:00 uur.